Deneme Bonusu Veren Siteler deneme bonusu veren siteler 2024 bonus veren siteler Yeni Bonus Veren Siteler

Koçan : "Sıfır atık anlayışı yalnızca geri dönüşümden ibaret değildir"

Sağlık&Yaşam (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 26.06.2026 - 10:18, Güncelleme: 26.06.2026 - 10:18
 

Koçan : "Sıfır atık anlayışı yalnızca geri dönüşümden ibaret değildir"

Erzurum Büyükşehir Belediyesi, çevreye duyarlı şehircilik anlayışı doğrultusunda sürdürülebilir çevre politikalarına katkı sunmaya devam ediyor.
Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Sayın Emine Erdoğan’ın himayelerinde yürütülen Sıfır Atık Hareketi kapsamında, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile OPET iş birliğinde hayata geçirilen "Sıfır Atık ile Doğaya Saygı Duy" Projesi çerçevesinde Erzurum’da çevre temizliği etkinliği düzenlendi. Prof. Dr. Fuat Tanrıverdi Koruluğu’nda gerçekleştirilen programa Erzurum Vali Yardımcısı Mehmet Faruk Kazdal, Erzurum Büyükşehir Belediye Başkan Başdanışmanı Hüseyin Koçan, OPET Sürdürülebilirlik ve Kurumsal İletişim Lideri Gül Altan Yeltik, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Ali Laloğlu ile çok sayıda gönüllü katıldı. Etkinlikte gönüllülerle birlikte çevre temizliği yapan Erzurum Büyükşehir Belediye Başkan Başdanışmanı Hüseyin Koçan, çevreye sahip çıkmanın ortak bir sorumluluk olduğuna dikkat çekerek, Sıfır Atık anlayışının yalnızca geri dönüşümden ibaret olmadığını, üretimden tüketime kadar hayatın her alanını kapsayan güçlü bir bilinç hareketi olduğunu ifade etti. Koçan, yaptığı konuşmada, "Çevreyi korumak bir günlük faaliyet değil, gelecek nesillere karşı taşıdığımız sorumluluğun en önemli göstergelerinden biridir. Sıfır Atık anlayışı; kaynaklarımızı verimli kullanmayı, israfı önlemeyi ve doğayla uyumlu bir yaşam kültürünü benimsemeyi esas almaktadır. Erzurum Büyükşehir Belediyesi olarak çevreyi koruyan, doğal kaynakları önceleyen ve sürdürülebilir şehircilik anlayışını güçlendiren projeleri kararlılıkla hayata geçirmeye devam ediyoruz." dedi. Türkiye’nin yedi bölgesinde yürütülen proje kapsamında düzenlenen çevre temizliği etkinlikleriyle yaklaşık 9 bin 500 kilometrelik güzergâhta çalışmalar gerçekleştirilirken, iki ay içerisinde 2 tonun üzerinde atık toplanarak geri dönüşüme kazandırıldı. Çevre bilincinin toplumun her kesiminde yaygınlaşmasına katkı sunan etkinlikte katılımcılar, doğaya bırakılan atıkları toplayarak geri dönüşüm sürecine kazandırdı.
Erzurum Büyükşehir Belediyesi, çevreye duyarlı şehircilik anlayışı doğrultusunda sürdürülebilir çevre politikalarına katkı sunmaya devam ediyor.

Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Sayın Emine Erdoğan’ın himayelerinde yürütülen Sıfır Atık Hareketi kapsamında, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile OPET iş birliğinde hayata geçirilen "Sıfır Atık ile Doğaya Saygı Duy" Projesi çerçevesinde Erzurum’da çevre temizliği etkinliği düzenlendi.


Prof. Dr. Fuat Tanrıverdi Koruluğu’nda gerçekleştirilen programa Erzurum Vali Yardımcısı Mehmet Faruk Kazdal, Erzurum Büyükşehir Belediye Başkan Başdanışmanı Hüseyin Koçan, OPET Sürdürülebilirlik ve Kurumsal İletişim Lideri Gül Altan Yeltik, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Ali Laloğlu ile çok sayıda gönüllü katıldı.


Etkinlikte gönüllülerle birlikte çevre temizliği yapan Erzurum Büyükşehir Belediye Başkan Başdanışmanı Hüseyin Koçan, çevreye sahip çıkmanın ortak bir sorumluluk olduğuna dikkat çekerek, Sıfır Atık anlayışının yalnızca geri dönüşümden ibaret olmadığını, üretimden tüketime kadar hayatın her alanını kapsayan güçlü bir bilinç hareketi olduğunu ifade etti.


Koçan, yaptığı konuşmada, "Çevreyi korumak bir günlük faaliyet değil, gelecek nesillere karşı taşıdığımız sorumluluğun en önemli göstergelerinden biridir. Sıfır Atık anlayışı; kaynaklarımızı verimli kullanmayı, israfı önlemeyi ve doğayla uyumlu bir yaşam kültürünü benimsemeyi esas almaktadır. Erzurum Büyükşehir Belediyesi olarak çevreyi koruyan, doğal kaynakları önceleyen ve sürdürülebilir şehircilik anlayışını güçlendiren projeleri kararlılıkla hayata geçirmeye devam ediyoruz." dedi.


Türkiye’nin yedi bölgesinde yürütülen proje kapsamında düzenlenen çevre temizliği etkinlikleriyle yaklaşık 9 bin 500 kilometrelik güzergâhta çalışmalar gerçekleştirilirken, iki ay içerisinde 2 tonun üzerinde atık toplanarak geri dönüşüme kazandırıldı.


Çevre bilincinin toplumun her kesiminde yaygınlaşmasına katkı sunan etkinlikte katılımcılar, doğaya bırakılan atıkları toplayarak geri dönüşüm sürecine kazandırdı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gazetepasinler.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.